Úvod > Nápověda
> Co v případě, že se nemůžete registrovat nebo přihlásit?
Co v případě, že se nemůžete registrovat nebo přihlásit?
- Nemůžete se zaregistrovat?
V případě, že u opakovaného vyplnění registračního formuláře vyplníte stejnou emailovou adresu a kliknete na Potvrdit, zobrazí se vám u pole pro emailovou adresu upozornění: Tento e-mail je již registrován! a registrační formulář nebude odeslán.
Stejně tak se nelze na stejný email registrovat, ani pokud ještě není aktivován, tj. neklikli jste na odkaz v došlém emailu Potvrzení registrace.
- Provedli jste registraci a nemůžete se přihlásit ke svému účtu?
Pokud jste se již na portále www.exdrazby.cz registrovali, musíte potvrdit existenci své emailové adresy: na vámi zadanou emailovou adresu byl po odeslání registračního formuláře zaslán email Potvrzení registrace, ve kterém byl aktivní odkaz, na který je nutné kliknout a provést tak ověření emailové schránky. Po ověření je váš účet na portále www.exdrazby.cz automaticky aktivován a můžete se přihlásit pod svým přihlašovacím jménem a heslem.
V případě, že vám potvrzovací email nedošel, zavolejte na Infolinku portálu.
- Zapomněli jste heslo?
V případě, že jste již registrován a zapomněl jste heslo ke svému uživatelskému účtu, klikněte na tlačítko Přihlášení a v následně otevřeném okně klikněte na aktivní odkaz Zapomněl jste heslo?. Zobrazí se vám okno, ve kterém doplníte váš email a odešlete klikem na Potvrdit. Na váš email vám přijde informace s přihlašovacími údaji k uživatelskému účtu.
- Chcete změnit registraci?
Pokud jste registrován se základní registrací a chcete změnit tuto registraci na dražitele, přihlaste se k účtu, klikněte na Uživatelském profilu na Editovat osobní údaje. Po otevření formuláře zaklikněte v něm požadovaný druh registrace a doplňte povinné položky. Po kliknutí na Potvrdit bude změnový formulář odeslán a zobrazí se vám informace o uložení vašich změn.